Dodaj do ulubionych - oferty turystyczne, wczasy, obozy, kolonie, wycieczkie - www.ecotravel.pl

 dodaj do ulubionych

ecotravel.pl - oferty turystyczne, wczasy, obozy, kolonie, wycieczkie - www.ecotravel.pl

Startuj z Portalem EcoTravel.pl

  

 

  

 

    

 

 

IMPREZY INTEGRACYJNE - PORĘBA WIELKA

  

IMPREZA INTEGRACYJNA NA MAZURACH

Ośrodek PIASKI

Polska, Wejsuny
przygotowano dla grupy 16 osób


W cenę wliczano:
 » Transport na trasie: Warszawa - Piaski - Warszawa
 » zakwaterowanie w Ośrodku w pokojach 2-osoblwych,
 » 2 * śniadanie i 2 * obiad,
 » 1 * wieczór marynarski - opis poniżej oferty
 » 1 * kolacja lub biesiada np. przy ognisku
 » impreza integracyjna Mazurscy Gladiatorzy - opis poniżej oferty

 

PROPOZYCJA PROGRAMOWA

 

Dzień I
 » przyjazd w godzinach popołudniowych i zakwaterowanie
 » koło godz. 14.00 - obiad
 » po obiedzie czas wolny, można skorzystać odpłatnie np. z rowerów, kajaków, kortów tenisowych, innych atrakcji oferowanych przez Ośrodek,
 » koło godz. 18.00 - ognisko lub kolacja

 
Dzień II
 » Godz. 9.00 - 10.00 - śniadanie, po nim impreza integracyjna: Mazurscy Gladiatorzy - w trakcie imprezy przerwa na posiłek
 » Koło godz. 19.00 - wieczór marynarski - opis poniżej

 
Dzień III
 » Godz. 9.00 - 10.00 - śniadanie i wykwaterowanie

 

Koszt od osoby 1266,00zł - obliczono przy grupie minimum 16 osób
 

Ośrodek: 

Malowniczo położony nad Jeziorem Bełdany na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich, na terenach Puszczy Piskiej. To właśnie tutaj możemy zetknąć się bezpośrednio z naturą, z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Stąd będziemy mogli wyruszyć na wędrówki piesze lub wodne po mazurskich szlakach.

 

W okolicy Miejscowości: Mikołajki - 13 km, Mrągowo - 28 km, Szczytno - 42 km

 

Atrakcje turystyczne w okolicy:
Proponujemy wycieczki do pobliskich miejscowości gdzie będziemy mogli zwiedzić ZOO-Safari w Kadzidłowie, jedyny żeński zespół klasztorny starowierców w Wojnowie, Twierdzę Boyen w Giżycku, czy odbyć urokliwy rejs statkiem.
Warto także wybrać się do miejscowości Święta Lipka, a tam obejrzeć piękne barokowe Sanktuarium Maryjne.

 

Noclegi
Pokoje:
 » Pok. 1-osobowy - 3
 » Pok. 2-osobowy - 43
 » Apartamenty - 11
 » oraz 60 miejsc w domkach 4 os.
Wyposażenie: domki z pełnym węzłem sanitarnym i RTV.

 

Gastronomia: 

Ośrodek oferuje całodzienne wyżywienie w stołówce na 120 osób.

 

Rekreacja: 

Do dyspozycji gości: rowery górskie i wodne, łodzie wiosłowe, kajaki, windsurfing, narty biegowe, 15 jachtów żaglowych: 10 - Sportina 600, 1 - Sportina 620, 1 - Sportina 700, 3 - Lupus.

 

Ponadto: 

Sala bilardowa, dyskoteka, bar, boisko do piłki nożnej wykładane sztuczną trawą, kort do tenisa, boisko do siatkówki, koszykówki oraz pełnowymiarowa hala sportowa.

 

Konferencje: Zapraszamy do organizowania szkoleń, konferencji i narad w 3 salach po 20, 40 i 200 miejsc z wyposażeniem informatycznym i audiowizualnym.

 

Usługi dodatkowe: 

Parking strzeżony na ok. 70 miejsc.

 

Atuty obiektu: 

Ośrodek położony nad Jeziorem Bełdany na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich, na terenach Puszczy Piskiej. Ośrodek przystosowany jest do przyjmowania osób niepełnosprawnych.

 

WIECZÓR MARYNARSKI - SZWEDZKI STÓŁ

Wiadro pomyj - mazurska zupa z kawałkami ryby 250ml/ osoba
Złoto Wikingów - łosoś z rusztu 150g/ osoba
Szabla kapitana - Szaszłyk wieprzowo-drobiowy z warzywami 100g/ osoba
Przysmak majtka z kapuścianych wodorostów zwanych bigosem 200g/ osoba
Goleń Bosmana - Goloneczka do piweczka 100g/ osoba
Lądowe przysmaki z bryzą - pieczone ziemniaki z jogurtem 100g/ osoba
Beczka soli - ogórki solone 100g/ osoba
Wędzona sielawa 100g/ osoba
Wyspa skarbów - sałatki grecka, nicejska, śródziemnomorska 300g/ osoba
Pieczywo
Wędliny 100g/ osoba
Sery 100g/ osoba
Herbata z rumem 200ml/ osoba
Kawa - bez rumu :) 200ml/ osoba

 

MAZURSCY GLADIATORZY

Zapraszamy Państwa do zabawy o nazwie "MAZURSCY GLADIATORZY". Gladiatorami zostaną oczywiście Państwo, pod warunkiem, że pomyślnie przejdziecie przez "mordercze" zawody, na naszej "sportowej arenie"….
Przed hotelem podzielimy Państwa na 2 ośmioosobowe zespoły. Każdy uczestnik dostanie koszulkę na ramiączka do założenia na ubranie własne - jedna armia czerwoną druga niebieską. Obie drużyny wykonają zadania, poruszając się po dwóch identycznych torach… Po każdej rozgrywce drużyna przechodzi w miejsce następnej konkurencji. Konkurencje są tak skonstruowane, aby każdy uczestnik brał udział w zabawie.
Każdej drużynie przyporządkowany zostanie instruktor - opiekun zawodów, który zabierze swój zespół na teren naszej "areny sportowej".

 
Tutaj na naszych Zawodników czekają następujące konkurencje:
 

Przeciąganie liny
Dwie drużyny przeciągają linę na ogólnie znanych zasadach. Konkurencja rozgrywana trzykrotnie. Wygrywa drużyna, która przeciągnie linę w swoją stronę o wyznaczoną długość liny.

 

Wspólne malowanie logo firmy
Grupa znajduje rozłożone na ziemi prześcieradło, na którym musi namalować logo firmy. Robi to przy pomocy pędzla, do którego doczepione jest ok. piętnastu pięciometrowych linek. Każda osoba trzyma jedną linkę. Obok prześcieradła stoi puszka z farbą.

 

Wyścigi na szczudłach
Zespół ma za zadanie pokonać wyznaczony tor przeszkód w bardzo specyficzny sposób. Jedna, wybrana osoba - najbardziej komunikatywna w grupie - zajmuje miejsce na szczudłach, do których przymocowane jest sześć odciągów. Odciągami steruje reszta załogi tak aby ułatwić "szczudłowemu" pokonanie toru

 

Wbijanie gwoździ do pnia
Każda z drużyn musi jak najszybciej wbić 5 sześciocalowych gwoździ w pień. Zasada jest taka, że każdy zawodnik może uderzyć młotkiem w gwóźdź tylko raz i musi przekazać młotek następnej osobie. Trzeba opracować dobrą i szybką metodę przekazywania młotka. Gwóźdź zgięty to punkt karny !!!

 

Latający dywan
Cała drużyna za wyjątkiem dwóch osób "napędowych" wchodzi na duży kawałek planszy. Teraz podskakując jednocześnie muszą pokonać wskazany przez opiekuna dystans. Osoby "napędowe" przesuwają dywan, kiedy pozostałe osoby skaczą.

 

Wielkie warcaby
Dwie rywalizujące drużyny stają naprzeciw siebie w wielkiej szachownicy do gry w warcaby. Muszą rozegrać pojedynek w warcaby samemu będąc pionkami… Jedna osoba z drużyny kieruje swymi pionkami.

 

Wieża ze skrzynek
Jeden zawodnik z grupy w uprzęży alpinistycznej układa na bieżąco wieżę ze skrzynek. Reszta ludzi z drużyny dostarcza mu skrzynki na coraz większą wysokość. Liczy się ilość ustawionych do góry skrzynek

 

Most tybetański z przeszkodami
Most tybetański rozwieszony metr nad ziemią, posiada na całej swojej długości najróżniejsze przeszkody: koło, przewężenia, belki, które trzeba pokonać w jak najkrótszym czasie. Liczy się czas pokonania mostu przez cała drużynę, a każde dotknięcie nogą ziemi jest punktem karnym, za który odejmowane są od ogólnej punktacji.

 

Wiszące opony
Na drzewie zawieszone są dwie opony na tej samej wysokości. Grupa ma do dyspozycji deskę 4 metrową. Zadaniem drużyny jest pokonać strefę martwą, która znajduje się 3 m przed pierwszą i 3m za drugą oponą, za pomocą tej deski i własnej pomysłowości. Próba zostanie uznana, jeżeli wszyscy pokonają strefę martwą bez dotknięcia jej żadną częścią ciała, jeżeli wszyscy przejdą przez opony i jeżeli deska całą długością znajdzie się za linią mety. Zadanie wymaga kreatywności i zgrania w grupie.

 

Pole minowe
Grupa wybiera jedną osobę, która będzie reprezentowała. Zadaniem zawodnika jest pokonanie "pola minowego" po wytyczonej trasie z zawiązanymi oczami przy słownej pomocy całej grupy. Zawodnik porusza się tak aby nie poruszyć zawieszonych dzwoneczków, który może spalić zawodnika.

 

Siatkówka ręcznikowa
Gra odbywać się będzie na boisku do siatkówki pomiędzy czteroosobowymi zespołami. Zadaniem drużyn będzie przerzucanie, za pomocą rącznika trzymanego w parach, balonu napełnionego wodą przez siatkę. Rozgrywka toczyć się do momentu uzyskania przez jedną z drużyn 7 punktów. Zagrywkę wykonuje się ze środka pola. Punkty zdobywa się gdy balon spadnie w polu gry, lub wykona się rzut poza pole gry.

 

Tor rowerowy
Zawodnik startujący w konkurencji powinien w jak najkrótszym czasie pokonać trasę toru rowerowego. Punkty przyznawane są według tabeli czasowej w skali od 0 do 20. Ostateczna decyzja dotyczącą zaliczenia próby należy do obsługi stanowiska.

 

Tor kajakowy
Zawodnik startujący w konkurencji powinien w jak najkrótszym czasie pokonać trasę wyznaczoną na jeziorze. Punkty przyznawane są według tabeli czasowej w skali od 0 do 20. Ostateczna decyzja dotyczącą zaliczenia próby należy do obsługi stanowiska.

 

Pajęczyna
Na wysokości pięćdziesięciu centymetrów umieszczona jest plątanina lin tworząca "pajęczynę". Zadaniem zawodnika jest przejść wyznaczony odcinek trasy w jak najkrótszym czasie, bez dotykania lin. Każde dotknięcie jest punktem karnym.

 

Zasieki
Na wysokości 60 cm od ziemi umieszczone są zasieki ( liny ułożone równolegle do siebie). Zadaniem zawodnika jest przeczołganie się pod zasiekami bez ich dotknięcia zasiek, a następnie powrót pokonując zasieki górą , przeskakując przez liny również bez dotknięcia. Wygrywa ten zawodnik, który w jak najkrótszym czasie pokona wyznaczoną trasę.

 

Każda rozgrywka punktowana jest zerojedynkowo, czyli drużyna zwycięska zdobywa punkt. Na koniec zawodów, po podliczeniu punktów ogłosimy zwycięską drużynę!!!


UWAGA!

Oferta na rok 2007 - celem przedstawienia aktualnej oferty cenowej prosimy o kontakt.
 

Rezerwacje i zapytania udzielamy pod numerem telefonu:

0/.../12 648 99 77 lub prosimy przesłać email: rezerwacja@ecotravel.pl 

   

     


Strona główna - Mapa portalu - O Nas... - Współpraca - Reklama - Praca - Forum EcoTravel - Linki Kontakt


Link Exchange: Jurajska Przygoda | Ojców | Parki Narodowe | Pieskowa Skała | Noclegi | Bilety Lotnicze | Bilety Promowe | Obozy |

Kolonie | Kolonie Letnie | Hotele | Promy | add link...


Copy Rights by EcoTravel 2002-2009  All Rights Reserved