IMPREZA
INTEGRACYJNA NA MAZURACH
Ośrodek PIASKI
Polska, Wejsuny
przygotowano dla grupy 16 osób
W cenę
wliczano:
» Transport na trasie: Warszawa - Piaski - Warszawa
» zakwaterowanie w Ośrodku w pokojach 2-osoblwych,
» 2 * śniadanie i 2 * obiad,
» 1 * wieczór marynarski - opis poniżej oferty
» 1 * kolacja lub biesiada np. przy ognisku
» impreza integracyjna Mazurscy Gladiatorzy - opis poniżej oferty
PROPOZYCJA
PROGRAMOWA
Dzień I
» przyjazd w godzinach popołudniowych i zakwaterowanie
» koło godz. 14.00 - obiad
» po obiedzie czas wolny, można skorzystać odpłatnie np. z rowerów,
kajaków, kortów tenisowych, innych atrakcji oferowanych przez Ośrodek,
» koło godz. 18.00 - ognisko lub kolacja
Dzień II
» Godz. 9.00 - 10.00 - śniadanie, po nim impreza integracyjna: Mazurscy
Gladiatorzy - w trakcie imprezy przerwa na posiłek
» Koło godz. 19.00 - wieczór marynarski - opis poniżej
Dzień III
» Godz. 9.00 - 10.00 - śniadanie i wykwaterowanie
Koszt od osoby
1266,00zł - obliczono przy grupie minimum 16 osób
Ośrodek:
Malowniczo
położony nad Jeziorem Bełdany na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich, na
terenach Puszczy Piskiej. To właśnie tutaj możemy zetknąć się
bezpośrednio z naturą, z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Stąd będziemy
mogli wyruszyć na wędrówki piesze lub wodne po mazurskich szlakach.
W okolicy
Miejscowości: Mikołajki - 13 km, Mrągowo - 28 km, Szczytno - 42 km
Atrakcje
turystyczne w okolicy:
Proponujemy wycieczki do pobliskich miejscowości gdzie będziemy mogli
zwiedzić ZOO-Safari w Kadzidłowie, jedyny żeński zespół klasztorny
starowierców w Wojnowie, Twierdzę Boyen w Giżycku, czy odbyć urokliwy
rejs statkiem.
Warto także wybrać się do miejscowości Święta Lipka, a tam obejrzeć piękne
barokowe Sanktuarium Maryjne.
Noclegi
Pokoje:
» Pok. 1-osobowy - 3
» Pok. 2-osobowy - 43
» Apartamenty - 11
» oraz 60 miejsc w domkach 4 os.
Wyposażenie: domki z pełnym węzłem sanitarnym i RTV.
Gastronomia:
Ośrodek
oferuje całodzienne wyżywienie w stołówce na 120 osób.
Rekreacja:
Do dyspozycji
gości: rowery górskie i wodne, łodzie wiosłowe, kajaki, windsurfing,
narty biegowe, 15 jachtów żaglowych: 10 - Sportina 600, 1 - Sportina
620, 1 - Sportina 700, 3 - Lupus.
Ponadto:
Sala
bilardowa, dyskoteka, bar, boisko do piłki nożnej wykładane sztuczną
trawą, kort do tenisa, boisko do siatkówki, koszykówki oraz
pełnowymiarowa hala sportowa.
Konferencje:
Zapraszamy do organizowania szkoleń, konferencji i narad w 3 salach po 20,
40 i 200 miejsc z wyposażeniem informatycznym i audiowizualnym.
Usługi
dodatkowe:
Parking
strzeżony na ok. 70 miejsc.
Atuty
obiektu:
Ośrodek
położony nad Jeziorem Bełdany na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich, na
terenach Puszczy Piskiej. Ośrodek przystosowany jest do przyjmowania
osób niepełnosprawnych.
WIECZÓR
MARYNARSKI - SZWEDZKI STÓŁ
Wiadro pomyj -
mazurska zupa z kawałkami ryby 250ml/ osoba
Złoto Wikingów - łosoś z rusztu 150g/ osoba
Szabla kapitana - Szaszłyk wieprzowo-drobiowy z warzywami 100g/ osoba
Przysmak majtka z kapuścianych wodorostów zwanych bigosem 200g/ osoba
Goleń Bosmana - Goloneczka do piweczka 100g/ osoba
Lądowe przysmaki z bryzą - pieczone ziemniaki z jogurtem 100g/ osoba
Beczka soli - ogórki solone 100g/ osoba
Wędzona sielawa 100g/ osoba
Wyspa skarbów - sałatki grecka, nicejska, śródziemnomorska 300g/ osoba
Pieczywo
Wędliny 100g/ osoba
Sery 100g/ osoba
Herbata z rumem 200ml/ osoba
Kawa - bez rumu :) 200ml/ osoba
MAZURSCY
GLADIATORZY
Zapraszamy
Państwa do zabawy o nazwie "MAZURSCY GLADIATORZY". Gladiatorami zostaną
oczywiście Państwo, pod warunkiem, że pomyślnie przejdziecie przez
"mordercze" zawody, na naszej "sportowej arenie"….
Przed hotelem podzielimy Państwa na 2 ośmioosobowe zespoły. Każdy
uczestnik dostanie koszulkę na ramiączka do założenia na ubranie własne
- jedna armia czerwoną druga niebieską. Obie drużyny wykonają zadania,
poruszając się po dwóch identycznych torach… Po każdej rozgrywce drużyna
przechodzi w miejsce następnej konkurencji. Konkurencje są tak
skonstruowane, aby każdy uczestnik brał udział w zabawie.
Każdej drużynie przyporządkowany zostanie instruktor - opiekun zawodów,
który zabierze swój zespół na teren naszej "areny sportowej".
Tutaj na naszych Zawodników czekają następujące konkurencje:
Przeciąganie liny
Dwie drużyny przeciągają linę na ogólnie znanych zasadach. Konkurencja
rozgrywana trzykrotnie. Wygrywa drużyna, która przeciągnie linę w swoją
stronę o wyznaczoną długość liny.
Wspólne
malowanie logo firmy
Grupa znajduje rozłożone na ziemi prześcieradło, na którym musi namalować
logo firmy. Robi to przy pomocy pędzla, do którego doczepione jest ok.
piętnastu pięciometrowych linek. Każda osoba trzyma jedną linkę. Obok
prześcieradła stoi puszka z farbą.
Wyścigi na
szczudłach
Zespół ma za zadanie pokonać wyznaczony tor przeszkód w bardzo specyficzny
sposób. Jedna, wybrana osoba - najbardziej komunikatywna w grupie -
zajmuje miejsce na szczudłach, do których przymocowane jest sześć
odciągów. Odciągami steruje reszta załogi tak aby ułatwić "szczudłowemu"
pokonanie toru
Wbijanie
gwoździ do pnia
Każda z drużyn musi jak najszybciej wbić 5 sześciocalowych gwoździ w pień.
Zasada jest taka, że każdy zawodnik może uderzyć młotkiem w gwóźdź tylko
raz i musi przekazać młotek następnej osobie. Trzeba opracować dobrą i
szybką metodę przekazywania młotka. Gwóźdź zgięty to punkt karny !!!
Latający
dywan
Cała drużyna za wyjątkiem dwóch osób "napędowych" wchodzi na duży kawałek
planszy. Teraz podskakując jednocześnie muszą pokonać wskazany przez
opiekuna dystans. Osoby "napędowe" przesuwają dywan, kiedy pozostałe
osoby skaczą.
Wielkie
warcaby
Dwie rywalizujące drużyny stają naprzeciw siebie w wielkiej szachownicy do
gry w warcaby. Muszą rozegrać pojedynek w warcaby samemu będąc pionkami…
Jedna osoba z drużyny kieruje swymi pionkami.
Wieża ze
skrzynek
Jeden zawodnik z grupy w uprzęży alpinistycznej układa na bieżąco wieżę ze
skrzynek. Reszta ludzi z drużyny dostarcza mu skrzynki na coraz większą
wysokość. Liczy się ilość ustawionych do góry skrzynek
Most
tybetański z przeszkodami
Most tybetański rozwieszony metr nad ziemią, posiada na całej swojej
długości najróżniejsze przeszkody: koło, przewężenia, belki, które
trzeba pokonać w jak najkrótszym czasie. Liczy się czas pokonania mostu
przez cała drużynę, a każde dotknięcie nogą ziemi jest punktem karnym,
za który odejmowane są od ogólnej punktacji.
Wiszące
opony
Na drzewie zawieszone są dwie opony na tej samej wysokości. Grupa ma do
dyspozycji deskę 4 metrową. Zadaniem drużyny jest pokonać strefę martwą,
która znajduje się 3 m przed pierwszą i 3m za drugą oponą, za pomocą tej
deski i własnej pomysłowości. Próba zostanie uznana, jeżeli wszyscy
pokonają strefę martwą bez dotknięcia jej żadną częścią ciała, jeżeli
wszyscy przejdą przez opony i jeżeli deska całą długością znajdzie się
za linią mety. Zadanie wymaga kreatywności i zgrania w grupie.
Pole minowe
Grupa wybiera jedną osobę, która będzie reprezentowała. Zadaniem zawodnika
jest pokonanie "pola minowego" po wytyczonej trasie z zawiązanymi oczami
przy słownej pomocy całej grupy. Zawodnik porusza się tak aby nie
poruszyć zawieszonych dzwoneczków, który może spalić zawodnika.
Siatkówka
ręcznikowa
Gra odbywać się będzie na boisku do siatkówki pomiędzy czteroosobowymi
zespołami. Zadaniem drużyn będzie przerzucanie, za pomocą rącznika
trzymanego w parach, balonu napełnionego wodą przez siatkę. Rozgrywka
toczyć się do momentu uzyskania przez jedną z drużyn 7 punktów. Zagrywkę
wykonuje się ze środka pola. Punkty zdobywa się gdy balon spadnie w polu
gry, lub wykona się rzut poza pole gry.
Tor
rowerowy
Zawodnik startujący w konkurencji powinien w jak najkrótszym czasie
pokonać trasę toru rowerowego. Punkty przyznawane są według tabeli
czasowej w skali od 0 do 20. Ostateczna decyzja dotyczącą zaliczenia
próby należy do obsługi stanowiska.
Tor
kajakowy
Zawodnik startujący w konkurencji powinien w jak najkrótszym czasie
pokonać trasę wyznaczoną na jeziorze. Punkty przyznawane są według
tabeli czasowej w skali od 0 do 20. Ostateczna decyzja dotyczącą
zaliczenia próby należy do obsługi stanowiska.
Pajęczyna
Na wysokości pięćdziesięciu centymetrów umieszczona jest plątanina lin
tworząca "pajęczynę". Zadaniem zawodnika jest przejść wyznaczony odcinek
trasy w jak najkrótszym czasie, bez dotykania lin. Każde dotknięcie jest
punktem karnym.
Zasieki
Na wysokości 60 cm od ziemi umieszczone są zasieki ( liny ułożone
równolegle do siebie). Zadaniem zawodnika jest przeczołganie się pod
zasiekami bez ich dotknięcia zasiek, a następnie powrót pokonując
zasieki górą , przeskakując przez liny również bez dotknięcia. Wygrywa
ten zawodnik, który w jak najkrótszym czasie pokona wyznaczoną trasę.
Każda
rozgrywka punktowana jest zerojedynkowo, czyli drużyna zwycięska zdobywa
punkt. Na koniec zawodów, po podliczeniu punktów ogłosimy zwycięską
drużynę!!!
UWAGA!
Oferta na rok 2007 - celem
przedstawienia aktualnej oferty cenowej prosimy o kontakt.
|