OBÓZ
SNOWBOARDOWY
Snow
Woodcamp
Hotel Alpenhotel Rodania
Szwajcaria, Saas Grund
wiek
uczestników: 10-19 lat
Szwajcaria :: Snow
Woodcamp Saas Fee
Wiek uczestników: 10 - 19
lat
GDZIE JEDZIEMY
Rejon Saas Fee to ponad 145 km tras położonych od 1560 aż
do 3600 m n.p.m. u stóp jednego z najwyższych szczytów alpejskich - Dom
4545 m n.p.m., o zróżnicowanym stopniu trudności, obsługiwanych przez 35
wyciągów. Snowboardziści i freestylowcy znajdą dla siebie 2 niesamowicie
duże i profesjonalnie przygotowane snowparki, gdzie standardem jest 80 m
długości halfpipe.
GDZIE MIESZKAMY
Mieszkamy w hotelu Alpenhotel Rodania w miasteczku
Saas-Grund. Zakwaterowanie w pokojach 3-5 osobowych z pełnym węzłem
sanitarnym.
CO JEMY
2 posiłki dziennie w restauracji hotelowej. Napoje dodatkowo płatne
JAK WYPOCZYWAMY
Ekskluzywne wydanie ferii po raz kolejny w niezawodnym Saas Fee. Jazda
na super przygotowanych trasach, jeden z najlepszych snowparków w
Europie, mega halfpipe, zabawa w dyskotekach, testy sprzętu na sezon
10/11 i wiele innych atrakcji czekaja na Ciebie w Saas Fee.
W programie:
=> zajęcia na snowboardzie pod okiem profesjonalnych instruktorów w
grupach:
- Początkujący - pierwsze kroki na desce
- Szkolenie jazdy na trasach
- Freestyle- jazda w snowparku
=> Videocoching- szkolenie na podstawie nagranych na stoku materiałów
filmowych
Fotosesje
=> Testy sprzętu snowboardowego
=> Nauka serwisowania sprzętu
=> Dyskoteki
=> Gry i Zabawy
=> Premiery filmowe
IMPREZY FAKULTATYWNE:
- basen -ok. 8 CHF/wejście
CENY SKIPASÓW
Dorośli ur do 1991 r -> 336 CHF
Młodzież ur 1992-1993 -> 286 CHF
Dzieci ur 1994- 2000 -> 186 CHF
Kaucja zwrotna za karnet 8
CHF
CENA ZAWIERA
przejazd autokarem o podwyższonym standardzie, zakwaterowanie,
wyżywienie w obiekcie, opiekę kadry pedagogicznej i instruktorskiej
WOODCAMP, program, ubezpieczenie Signal Iduna Travel
CENA NIE ZAWIERA
dopłat transportowych, skipasów, biletów wstępu na basen, posiłków
tranzytowych,
BEZPIECZEŃSTWO
Zajęcia na stoku prowadzone sa przez najlepszych instruktorów
snowboardu. Podczas jazdy zalecane jest używanie kasku a w grupie
freestylowej kask jest obowiązkowy (oświadczenie snowpark)
INFORMACJE DODATKOWE
Co zabrać:
Dokumenty obozowe: kartę kwalifikacyjną, paszport, legitymacja szkolna,
oświadczenie snowpark sprzęt snowboardowy, odzież snowboardowa,
ochraniacze, gogle, kask, krem.
Ważne informacje:
- Obowiązkowa kaucja 20 Euro (obejmuje ew. szkody wyrządzone przez
uczestników) zbierana w autokarze w dniu wyjazdu i oddawana ostatniego
dnia pobytu.
- Proponowane min. kieszonkowe 100 Euro + skipass + imprezy
fakultatywne+ posiłki tranzytowe ok. 15 Euro
- Cena imprezy aktualna przy
kursie Euro nie przekraczającym 4,2 PLN. Planowana ilość uczestników 40
os.
- Obowiązuje ograniczenie
bagażu (1 torba podróżna max 15 kg o sumie wymiarów nie przekraczających
180 cm + bagaż podręczny + 1 para nart lub snowboard).
- Zastrzegamy sobie prawo do
nie zabrania nadliczbowego bagażu.
Aby wyjechać na obóz
niezbędne są:
- paszport
- legitymacja szkolna
- karta kwalifikacyjna
- oświadczenie Kask
Cena od osoby:
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE TRANSPORTU
Na odcinkach krajowych możliwy jest transport zastępczym środkiem
transportu (PKP, mikrobus, samochód osobowy) zawsze pod opieką
konwojenta i przesiadka do autokaru docelowego. Prosimy o przybycie na
miejsce zbiórki 20 minut przed planowana godzina odjazdu. Na
poszczególnych przystankach mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn
niezależnych od organizatora. BUT po uprzednim poinformowaniu zastrzega
sobie prawo do zmiany miejsca i godziny zbiórki oraz zmiany środka
transportu na odcinkach krajowych.
Wyjazd |
Miejscowość i miejsce wyjazdu/przyjazdu
(+ dopłata w PLN) |
Powrót |
18:00 |
RADOM, Stacja Lukoil z Mc Donald\'s trasa nr 7
(+ 100 PLN) |
10:00 |
18:00 |
SZCZECIN, Trasa Zamkowa przy Baszcie (+ 150 PLN) |
10:00 |
18:00 |
WARSZAWA, Parking przy Torwarze (+ 100 PLN) |
10:00 |
23:45 |
WROCŁAW, Bielany Wrocławskie Centrum Handlowe parking przy
stacji Lukoil (+ 50 PLN) |
04:00 |
TEL-Dojazd antenowy realizowany PKP, mikrobusem lub samochodem osobowym.
Szczegółowe informacje o godzinie i miejscu zbiórki prosimy dowiadywać
się na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. |